23.2.13

鄙下的衣柜

鄙下翻开衣柜,发现衣柜里的衣服大部分都不是自己自费买的。
这一件是某某生活营的营服,这是上一次去服务的时候主办单位送的……
那一件是同事的先生穿不下,鄙下把它捡回来的……
这一些是表哥长期举哑铃导致穿不下的新潮衣服,现在挂在鄙下的衣柜里。
(不明白为什么手臂肌肉多了2公分会导致衣服穿不下)

另外一些是上班服,从星期一至星期五的上班服几乎都是一样的。
再接着是一些制服、一些寒衣、一些从深蓝色穿到几乎变浅蓝色的裤子。
哇!怎么鄙下的衣柜里有如此多的衣服呢?

2 条评论:

Amy 仔 说...

wah you have the same problem as me....just that having clothings from somebody else is not a problem...hehe

i will always donate the same amount of old clothings when somebody give me new ones...

Howard 说...

Luckily the body size of us are different, if not maybe I need to pick up your old clothing... oh no!