13.6.05

买礼物的烦恼!

小人正在烦恼中,如何去买一份适合的适合的礼物给心爱的人。
请各位见识广阔的英雄英雌们给予意见,为我化解烦恼!

7 条评论:

YJ 说...

Halo~
-1 here la...

er...
u cham liao...
haha

Howard 说...

哈罗~
负一大侠远道而来,怎么只留下几个字就跑掉了?

小人还不知你有任何的妙方以解除我的烦恼。

小人只觉得负大侠有落井下石的习惯。

匿名 说...

Can take her to have a great meal or buy chocolate... Is that a good idea?

Hao Ran 说...

如果你也是她心爱的人的话,
那么你的安好已经是最好的礼物了。

老人家都这么说,嘿!

Howard 说...

谢过路人乙以及大侠的意见。
如果给她great meal,或是chocolate, 她会骂死我!
因为高卡路里。

我常常安好,可是我想这不是她的愿望,因为她常骂我:
这么多人死,为什么你不死!
这个世界甘多人死,唔见你去死!
This world got so many people die, why you don't go to die!

匿名 说...

Oooppss... Sorry... I forgot the girls are scared of getting weight, but I thought they like chocolate...
Another thing she might like is... jewellery? Of course those cheap but nice ones...

匿名 说...

And by the way, I wonder how many numbers you can count until you got fed up...