27.6.05

飞飞飞飞飞… 我要飞!
小人要越洋过海到狗头村(沙巴)去考状元了。
不舍得总是会有的,不过这几天为了几个问题伤透脑筋。
“到底要带多少条底裤才够呢?”
“有没有地方睡呢?”
“去到那儿会不会习惯呢?”

谢谢徒弟们的欢送,为师差点儿感动落泪。
为师不在的日子,你们要多多保重。
我看我的徒弟不会介意我叫他们徒弟吧!
有意见为师就逐你出师门。

6 条评论:

匿名 说...

正 所 谓: 天 下 无 不 散 之 筵!actually, i was very surprised that you are going to leave...i htink in so many jiao lian,you are the best!that's what i think lah! i forgot my own yahoo ID so can't read your mail, just remembered recently. anyway,hope you can find your own 天 空. David 上

Howard 说...

To David:

Thank you very much. You senior r also the best in my life, i will be back and i hope that i can see u again.

keep on visit my blog ok?
i'll miss u guys.

YJ 说...

heh...now visiting lo...
y yesterday din sms me...

匿名 说...

well..currently he is bz for his orientation la..haha,be patient,dude..sure he will be back to his "town" some other day...

Howard 说...

回负一与余大侠:

小人一直在城市好不好。只是没有机会上网。

在西马好好地生活哦!

匿名 说...

回howard:
呵呵~~我是在说你的和城啦,不是你去到“山卡拉”那个城市啦~