3.7.09

给上帝的信

Dear God,(亲爱的上帝)
Thank you for the baby brother(谢谢你给我个弟弟)
but what I prayed for was a puppy.(可是我祈祷要求的明明是只小狗)

Joyce



Dear God,(亲爱的上帝)
I am American(我是美国人)
What are you(你是什么[人]?)

Robert



Dear God,(亲爱的上帝)
If you watch in church on Sunday(如果这个礼拜天你来到教堂)
I will show you my new shoe(我给你看我的新鞋子)

Mickey



有趣的转载电邮,有趣的短语。
下次鄙下也要来一个“给佛祖的信”
谢谢菱姐的电邮。

没有评论: